ZAJEDNO se borimo protiv socijalne izolacije

Zato što naše istraživanje pokazuje da se upravo sada, neko do koga vam je stalo oseća usamljeno.


Da li ste znali da se 1 od 4 osobe osećaju socijalno izolovano? * 

Usamljenost je sve veći problem u svetu, a mnogi ljudi vide njene efekte u porastu u modernom društvu. 54% ljudi se ne oseća prijatno tražeći podršku * i zajedno, ova pitanja imaju potencijalne zdravstvene rizike koji mogu uticati na životni vek osobe **.

Kao veze sa demencijom, srčanim bolestima i drugim ozbiljnim zdravstvenim problemima.

Želeli smo da bolje razumemo socijalnu izolaciju kako bismo mogli da pomognemo u stvaranju trajne promene u ovim statistikama.

Posvećeni smo preduzimanju akcije jer verujemo da svako zaslužuje društvene veze koje su im potrebne da napreduju. Kroz našu društvenu misiju, NIVEA CONNECT, borićemo se protiv socijalne izolacije i stigme usamljenosti.

"ZAJEDNIŠTVO JE U NAŠEM DNK. PODIZANJEM SVESTI O PROBLEMU I DELJENJEM UVIDA, OBRAZOVANJEM I STVARANJEM NAČINA POVEZIVANJA, BORIMO SE PROTIV SOCIJALNE IZOLACIJE. "

GRITA LOEBSACK, PREDSEDNIK NIVEA

Informacije
inspirišu akciju

 

Zajedništvo je u našem DNK, pa smo krenuli da uradimo nešto po pitanju socijalne izolacije. 

Podići ćemo svest kako bismo smanjili stigmu socijalne izolacije, edukovali i omogućili značajne društvene veze:

  1. Koristeći glas i kanale našeg brenda za komunikaciju i saradnju sa zajednicama.
  2. Uspostavljanje lokalnih NIVEA CONNECT projekata, sa partnerima, u 40 zemalja do 2026. godine.
  3. Podrška i jačanje globalne zajednice naučnika, stručnjaka i organizacija koje se bore protiv socijalne izolacije.

Socijalna izolacija
U BROJEVIMA

A 25% full circle enclosing the text "1 in 4"

1 od 4 osobe
osećaju se socijalno izolovano

 

A 86% full circle enclosing the text "86%"

86% osoba vidi socijalnu izolaciju
kao rastući problem

 
 

A 40% full circle enclosing the text "40%"

40% osoba vidi porodicu i prijatelje
jednom nedeljno ili manje

 
 

A 54% full circle enclosing the text "54%"

54% osoba tvrdi da im je teško da traže podršku

 
 

Naša studija nam je pomogla da bolje razumemo šta znači socijalna izolacija. Jedan učesnik je podelio: "Moji prijatelji su se odselili, moja porodica je u inostranstvu, a rad na daljinu ostavio me je da se osećam nepovezanim i usamljenim". Ovo osećanje je previše uobičajeno, 9 od 10 osoba izražava želju za većom brigom i povezanošću u svojim životima *.


Želimo da pomognemo, ali znamo da se ne možemo sami boriti protiv socijalne izolacije. Zato smo se udružili sa organizacijama širom sveta kako bismo preduzeli akciju, radili na smanjenju stigme oko ovog pitanja i stvorili značajne veze.

 
Two women looking off-camera with a blue sky and trees in the background.

Borimo
se ZAJEDNO

 

Sa akreditovanim partnerima koji obuhvataju različite oblasti u rasponu od stručnjaka za mentalno zdravlje do društvenih aktivista, posvećeni smo holističkom i uticajnom pristupu. Naš cilj je da implementiramo NIVEA CONNECT projekte u 40 zemalja do 2026. godine, osiguravajući da naši napori dopru do zajednica u kojima su potrebni, bez obzira na geografiju. Koristeći lokalne uvide i globalnu ekspertizu, cilj nam je da stvorimo značajne veze i trajne promene na svetskom nivou.

 

Inspirativni primer za to je u Južnoj Africi. Centar za zajednicu Thanda nudi mnoštvo programa koji pružaju siguran prostor za učenike u ranom detinjstvu da svakodnevno pohađaju školu, mlade da se povežu i izgrade socijalne veštine kroz programe posle škole, a starije osobe da se angažuju sa drugim primarnim negovateljima koji dele svoje veštine uz negovanje pozitivnih odnosa. Ove inicijative su ključne u radu na sprečavanju socijalne izolacije obezbeđivanjem inkluzivnih interakcija i angažovanja članova svih uzrasta širom zajednice Thanda. 

Dok u Češkoj, naš partner Nevypusť Dusi fokusira se na prevenciju mentalnog zdravlja kod dece i adolescenata. Njihov program, "Pozadina za dušu", opremio je mlade ljude alatima za prepoznavanje ranih znakova problema mentalnog zdravlja, učenje zdravih strategija suočavanja i vežbanje brige o sebi. Promovisanjem dobrobiti u školskim zajednicama, oni pomažu u sprečavanju izolacije koja može dovesti do ozbiljnijih izazova mentalnog zdravlja.

 

Upoznajte
NAŠE PARTNERE

3 children reading in a school environment
Thanda Community Centre

Južna Afrika


Thanda pruža sigurno okruženje za učenike u ranom detinjstvu i mlade u zajednici, omogućavajući im da se okupe kako bi izgradili jake temelje u učenju.

Two smiling men. One holding NIVEA products, the other a box labeled ‘SOS Herzkiste’.
SOS Kinderdorf​

Austrija


Ovaj projekat je stvorio alat za nastavnike da pomognu svojim učenicima da izgrade socijalne veštine u svojoj učionici, zajednici i šire. 

 

Woman giving a talk in front of a ‘UNICEF’ sign, with a presentation displayed behind her.
UNICEF

Brazil


PIA pruža edukaciju o uticaju rasizma u zajednicama, kroz seminare i edukativne materijale negovateljima u različitim javnim službama.

A selfie of a smiling woman in a white cap and shirt in front of a rainbow display.
PFLAG

SAD


PFLAG National je inicijativa za izgradnju ličnih i online zajednica za LGBTQ+ i njihove najmilije.

 

Ovo je samo početak.

 

Do 2026. godine naš cilj je da NIVEA CONNECT projekte ostvarimo u 40 zemalja, podržavajući zajednice širom sveta. Uzbuđeni smo što ćemo proširiti naše napore, sa mnogim novim projektima koji se pokreću tokom naredne godine. Ova stranica će se redovno ažurirati sa našim najnovijim partnerima i inicijativama, pa budite sigurni da se često vraćate da vidite kako zajedno pravimo razliku.


*Na osnovu podataka dobijenih iz NIVEA-ine studije o socijalnoj izolaciji u više zemalja sa 8.000 ispitanika, januar 2024.

**Office of the U.S. Surgeon General. (2023). Our epidemic of loneliness and isolation: The Surgeon General’s advisory on the healing effects of social connection and community.

Younger and older men smiling at each other against a clear blue sky.

Resursi i
AŽURIRANjA

NIVEA studija o socijalnoj izolaciji

Istražite izveštaj NIVEA CONNECT-a, koji otkriva detaljno istraživanje o socijalnoj izolaciji, njenom uticaju i načinu na koji je NIVEA posvećena stvaranju razlika.

PITANJA I ODGOVORI

Zašto se NIVEA fokusira na borbu protiv socijalne izolacije?

NIVEA je brend koji je duboko ukorenjen u vrednostima zajedništva i inkluzivnosti. Posvećeni smo da doprinesemo svetu u kome svako ima društvene veze koje su im potrebne da napreduju. Socijalna izolacija i usamljenost utiču na zdravlje i dobrobit ljudi svih uzrasta, socio-ekonomskih sredina i kultura - a sa NIVEA CONNECT posvećeni smo borbi protiv toga negovanjem značajnih društvenih veza.
 
 

Šta NIVEA radi u borbi protiv socijalne izolacije?

NIVEA će podići svest kako bi pomogla u smanjenju stigme socijalne izolacije, edukovala i omogućila značajne društvene veze kroz tri glavne poluge. Koristićemo glas i kanale našeg brenda za komunikaciju i saradnju sa zajednicama. Uspostavićemo lokalne NIVEA CONNECT projekte, sa partnerima, u 40 zemalja do 2026. godine i podržavaćemo i pojačavaćemo globalnu zajednicu naučnika, stručnjaka i organizacija koje se bore protiv socijalne izolacije.

Sa kojim projektima NIVEA sarađuje i kako se oni biraju?

Mi smo partneri na odabranim lokalnim socijalnim projektima širom sveta, koji doprinose našoj borbi protiv socijalne izolacije. Oni se biraju na osnovu skupa definisanih kriterijuma za odabir, koji su razvijeni u saradnji sa stručnjacima, kako bi se osiguralo njihovo uklapanje u NIVEA CONNECT. Više o nekim od ovih projekata možete saznati u odeljku "Upoznajte naše partnere".