Iako su reality emisije, kao što su „Ja imam talenat“, „X faktor“ ili „Top model“, danas veoma popularne, ovakva takmičenja su bila potpuno nepoznata 1925. godine. Zato ne čudi reakcija javnosti na oglas koji je NIVEA objavila u jednim berlinskim novinama kako bi pronašla NIVEA devojke.
Neobično je bilo to što NIVEA nije tražila glamurozne modele, već obične devojke: „Ne tražimo raskošne lepotice, devojke u balskim haljinama ili elegantne dame, već prirodne devojke zdravog i svežeg izgleda.“ Gospođa Frelih iz Flensburga u severnoj Nemačkoj videla je oglas i pomislila da njene tri ćerke, Margot, Elfrida i Herta, savšeno odgovaraju opisu.
Uprkos tome što joj je muž odmah stavio do znanja da ne želi da njegove ćerke budu „devojke sa reklame“, ona ih je prijavila. Ispostavilo se da je njena odluka bila dobra jer su upravo sestre Frelih izabrane među više od hiljadu učesnica. Zanimljivo je bilo to što ova porodica nikada ranije nije čula za NIVEA proizvode jer su se neposredno pre toga doselili iz Samoe, gde se NIVEA proizvodi u to vreme nisu prodavali.
Gospodin Frelih je na kraju pristao da njegove ćerke budu NIVEA devojke i one su postale nove zvezde NIVEA reklama. Baš kao i NIVEA dečaci, i ove tri devojke su ubrzo stekle veliku popularnost i na svakom koraku bi ih pozdravljali sa „Zdravo, NIVEA!“